Dimension

♦ England, London, 2023 ♦
 
PrologProlog  HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 OM STATUS & RANKER

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Admin




Antal inlägg : 7

KARAKTÄRSINFO
Smeknamn/Alias:
Gäng:

OM STATUS & RANKER Empty
InläggRubrik: OM STATUS & RANKER   OM STATUS & RANKER Emptytis jul 09 2013, 19:20

Hej allihopa! Till att börja med vill jag presentera vår nya Admin Hanna, även känd som Padfoot! Hon har hjälpt oss med sidans nystart och kommer fortsätta att hålla igång Dimension tillsammans med mig och Mikkis.

Den andra punkten i denna nyhet är att vi tre har tillsammans kommit fram till beslutet om att ta bort statussystemet helt. Anledningen till detta är att systemet helt enkelt inte har gått ihop (ju mer du rollar - desto mer igenkänd blir du), och dessutom tycker majoriteten av medlemmarna på sidan att inget statussystem över huvud taget borde finnas, och vi håller med.

Men för att ändå ha någorlunda koll på medlemmarna ska vi införa olika ranker/titlar/kalla det vad du vill. Dessa kommer endast att delas ut av oss administratörer och har inte någonting att göra med hur känd din karaktär är.

Dessa kommer att vara Kriminell, Polis och Civil.

Dessutom ska vi skapa en ny sida som kommer innehålla den information och de rykten som cirkulerar i Dimension. Där kommer det stå namn som är kända inom gängvärlden, stora händelser och annat som man bör veta. Detta är fortfarande bara en idé och ingenting vi har påbörjat än, men vi kommer hålla er uppdaterade!

Annars hoppas jag att ni trivs på sidan. Designen är fortfarande under uppbyggnad så ni får ha överseende med krångel och småfel. Om det är någonting ni undrar över är det bara att fråga.

KRAM Weed, Indira och Tramptass!
Till överst på sidan Gå ner
https://dimension.swedishforum.net
 
OM STATUS & RANKER
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Dimension :: OUT OF CHARACTER :: News-
Hoppa till: