Dimension

♦ England, London, 2023 ♦
 
PrologProlog  HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Indira

Indira


Antal inlägg : 139
Age : 32
Ort : Ickenham

KARAKTÄRSINFO
Smeknamn/Alias: Murderotic / Marré
Gäng: Treontha

ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Empty
InläggRubrik: ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD   ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Emptytor jul 05 2012, 04:56

Det var ett bra tag sedan vi gjorde om här och varken jag eller Millan har riktigt haft tid.. Men jag själv har länge velat göra om här och fixa texterna, forum m.m
Så ja, lite nytt tema som INTE är klart. Ser ni några buggar, kontakta då mig.

Jag vill även börja bli aktiv, SÅ ROLLA MED MIG FOLK!

Sist vill jag även säga att, jag söker en ny admin. Om du är intresserad kommer kraven här nedanför:

* Aktiv. Jag vill att du skall vara aktiv, inte hela tiden i rollandet men utanför dimension och ha kontakt med mig så ofta du kan.
* Ha erfarenhet utav swedishforum, inget måste då man lär sig snabbt.
* Känna till Dimension och vet vad sidan går ut på.
* Att kunna manipulera bilder och har ett bra fotoprogram vore ett plus då jag behöver mycket hjälp med sådant.
* Skriva texter och är villig att hjälpa mig med redigering utav redan existerande sidor.
* Ha inspiration och våga ge förslag!
Till överst på sidan Gå ner
Tavar

Tavar


Antal inlägg : 96
Age : 40
Ort : Sin herrgård i Ickenham xD

KARAKTÄRSINFO
Smeknamn/Alias: Tavar
Gäng: Sicarii

ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Empty
InläggRubrik: Sv: ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD   ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Emptytor jul 05 2012, 09:07

Jag kan inte låta bli att bli lite intresserad! Men jag vet inte om jag skulle ha tid..
Men ha mig i åtanke eller någonting sånt.
Till överst på sidan Gå ner
Roselyn

Roselyn


Antal inlägg : 28
Age : 34
Ort : Croydon

KARAKTÄRSINFO
Smeknamn/Alias: Rose
Gäng:

ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Empty
InläggRubrik: Sv: ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD   ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Emptytor jul 05 2012, 13:28

Det roligaste med det här är att jag känner att jag kan hjälpa till på alla punkter, dock vet jag att jag failar och kommer faila stenhårt på att vara aktiv xD Dock funderar jag starkt på att hålla mig till bara Rose när jag rollar så kanske jag kan bli aktiv c: Lyckas jag med det kan jag meddela att jag gärna ställer upp som admin-aktig c:
Till överst på sidan Gå ner
Humor

Humor


Antal inlägg : 27
Age : 32
Ort : Ickenham

KARAKTÄRSINFO
Smeknamn/Alias: Kupata
Gäng:

ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Empty
InläggRubrik: Sv: ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD   ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Emptyfre jul 06 2012, 17:02

* Aktiv. Jag vill att du skall vara aktiv, inte hela tiden i rollandet men utanför dimension och ha kontakt med mig så ofta du kan. Det klarar jag av.

* Ha erfarenhet utav swedishforum, inget måste då man lär sig snabbt. Det kan jag.

* Känna till Dimension och vet vad sidan går ut på. Det går väl ut på att rolla antar jag? Tror det blir ett JA här med.

* Att kunna manipulera bilder och har ett bra fotoprogram vore ett plus då jag behöver mycket hjälp med sådant. Jag kan manipulera småsaker.

* Skriva texter och är villig att hjälpa mig med redigering utav redan existerande sidor. Det funkar det med.

* Ha inspiration och våga ge förslag! Förslag älskar ju jag, så definitivt ett JA!

Fick ihop allt som jag kan .. C:
Till överst på sidan Gå ner
Revolt

Revolt


Antal inlägg : 42

KARAKTÄRSINFO
Smeknamn/Alias: Revolt
Gäng:

ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Empty
InläggRubrik: Sv: ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD   ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Emptylör jul 07 2012, 15:26

* Aktiv. Jag vill att du skall vara aktiv, inte hela tiden i rollandet men utanför dimension och ha kontakt med mig så ofta du kan.
* Ha erfarenhet utav swedishforum, inget måste då man lär sig snabbt.
* Känna till Dimension och vet vad sidan går ut på.
* Att kunna manipulera bilder och har ett bra fotoprogram vore ett plus då jag behöver mycket hjälp med sådant.
* Skriva texter och är villig att hjälpa mig med redigering utav redan existerande sidor.
* Ha inspiration och våga ge förslag!


Ja! Åh, det skulle vara så kul att vara med och hjälpa till! Very Happy
Vill inte skryta något, men är lite bossig på Photoshop ;D Skämt åsido, jag känner mig väldigt bekväm i programmet och tycker att jag kan retuschera rätt bra!
Till överst på sidan Gå ner
Indira

Indira


Antal inlägg : 139
Age : 32
Ort : Ickenham

KARAKTÄRSINFO
Smeknamn/Alias: Murderotic / Marré
Gäng: Treontha

ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Empty
InläggRubrik: Sv: ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD   ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Emptysön jul 08 2012, 21:40

Glad jag blir när så många är intresserade! Kommer ha lite koll nu också för att se vilka som är mer aktiva än andra ;> kommer dock va lite off tills i morgon eller tisdag<3
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Empty
InläggRubrik: Sv: ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD   ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
ALLA LÄÄÄÄÄS :DDD
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Dimension :: OUT OF CHARACTER :: News-
Hoppa till: