Dimension

♦ England, London, 2023 ♦
 
PrologProlog  HemHem  Latest imagesLatest images  Bli medlemBli medlem  Logga inLogga in  

 

 REGLER

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Weed

Weed


Antal inlägg : 109
Age : 32
Ort : Camden

KARAKTÄRSINFO
Smeknamn/Alias: Weed
Gäng:

REGLER Empty
InläggRubrik: REGLER   REGLER Emptyons nov 09 2011, 21:37

Har jag eran uppmärksamhet? viktigt meddelande här!
Jag och Indira vill be er, alla medlemmar, att läsa igenom reglerna ordentligt. Vi har nämligen märkt att det är flera som bryter mot dessa, och vi tror inte att det är med mening, så därför vill vi gärna att ni har koll!

Bland annat så ser vi hela tiden nya kriminella karaktärer här på sidan, både mördare och vapenhandlare. Knarkare och sånt är okej, men när det kommer till mord och mer 'avancerade' grejer finns det en regel på att man måste vara med i ett gäng, och annars ha väldigt mycket erfarenhet (om ni inte vill bli tagna av polisen dvs). Ni som har skapat en sån här karaktär borde alltså ändra lite, eller bli gängmedlemmar. Anledningen till varför vi har bestämt det här är för att få gängen mer aktiva och dessutom få hit lite fler icke-kriminella karaktärer. Mer om det kan ni läsa själva Smile

Hej så länge!
Till överst på sidan Gå ner
Tesshin

Tesshin


Antal inlägg : 9
Age : 31

KARAKTÄRSINFO
Smeknamn/Alias:
Gäng:

REGLER Empty
InläggRubrik: Sv: REGLER   REGLER Emptyons nov 09 2011, 21:59

temmis 'jobb' är väl godkänt för honom, även om han inte är med i nåt gäng - för tillfället, visserligen ska han ju bli det men han ska ju ha hållit på som lönnmördare i massor av år - ? Kommer ihåg att vi diskuterade det på numori, eller jag gjorde det iaf med Mikkis och vi kom fram till några orsaker varför han klarar sig på egen hand just nu, så därmed blev det väl godkänt? Vill bara checka, och han SKA ju bli tdnare nån gång i framtiden ..
Till överst på sidan Gå ner
Weed

Weed


Antal inlägg : 109
Age : 32
Ort : Camden

KARAKTÄRSINFO
Smeknamn/Alias: Weed
Gäng:

REGLER Empty
InläggRubrik: Sv: REGLER   REGLER Emptyons nov 09 2011, 22:21

Tem är godkänd, yes!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





REGLER Empty
InläggRubrik: Sv: REGLER   REGLER Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
REGLER
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Dimension :: OUT OF CHARACTER :: News-
Hoppa till: